Obchodní podmínky

Obchodní podmínky e-shopu midon.cz

1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu a jeho zákazníky.
1.2 Provozovatelem e-shopu midon.cz je:
Michal Přibyl
IČO: 19622309
Sídlo: Podskalská 1357, 280 02 Kolín V
Zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Kolín
Kontaktní e-mail: midon.design@gmail.com
Telefon: +420 608 923 218

2. Informace o zboží a cenách
2.1 Veškeré informace o zboží, včetně cen, jsou uvedeny na webových stránkách e-shopu.
2.2 Ceny jsou konečné a jsou uvedeny včetně DPH, pokud není uvedeno jinak.
2.3 Provozovatel si vyhrazuje právo měnit ceny zboží bez předchozího upozornění. Změna ceny se nevztahuje na již uzavřené smlouvy.

3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1 Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany provozovatele.
3.2 Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi.

4. Platba a dodání
4.1 Zákazník může platit převodem, dobírkou nebo jiným způsobem uvedeným na e-shopu.
4.2 Zboží je odesláno po přijetí platby, případně dle podmínek zvolené dopravy.
4.3 Dodací lhůta je obvykle 2–10 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak.
4.4 Zákazník si může vybrat z následujících způsobů doručení: osobní odběr na výdejních místech Zásilkovna a výdejních místech PPL CZ ; doručení prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna, PPL CZ.
4.5 Zboží je doručováno pouze v rámci České republiky.
4.6 Doba doručení závisí na dostupnosti zboží a zvoleném způsobu dopravy a platby. Přesný termín bude sdělen v potvrzení objednávky.
4.7 Při osobním odběru budete informováni e-mailem o možnosti vyzvednutí zásilky.
4.8 Po převzetí zboží od dopravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalu a v případě poškození zboží nepřevzít a ihned nás kontaktovat.
4.9 Pokud zákazník zboží nepřevezme bez oprávněného důvodu, není tím dotčena povinnost prodávajícího doručit zboží. Nepřevzetím zásilky nevzniká automatické odstoupení od smlouvy.
4.10 V případě nepřevzetí zásilky si prodávající vyhrazuje právo požadovat náhradu vynaložených nákladů spojených s opětovným doručováním nebo skladováním, účtovat manipulační poplatek nebo smluvní pokutu, a odstoupit od kupní smlouvy z důvodu jejího podstatného porušení.

 

5. Odstoupení od smlouvy
5.1 Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
5.2 V případě, že byla smlouva uzavřena na více kusů zboží dodávaných zvlášť, běží lhůta od převzetí posledního kusu. V případě opakovaného plnění běží lhůta od převzetí první dodávky.
5.3 Pro odstoupení od smlouvy může zákazník využít vzorový formulář, nebo zaslat jednoznačné prohlášení na e-mail midon.design@gmail.com.
5.4 Zboží musí být zasláno zpět do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení nese kupující, pokud není dohodnuto jinak.
5.5 Kupní cena včetně nákladů na dopravu (do výše odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy) bude zákazníkovi vrácena do 14 dnů od oznámení o odstoupení, nejdříve však po vrácení zboží nebo doložení jeho odeslání.
5.6 Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání jinak, než je nutné k obeznámení se s jeho vlastnostmi.
5.7 Od smlouvy nelze odstoupit v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku (např. u zboží vyrobeného na míru).

formular_odstoupeni_midon

6. Reklamační podmínky
6.1 Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady, tj. že odpovídá sjednanému popisu, množství, jakosti a že je vhodné pro obvyklý účel.
6.2 Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
6.3 Kupující je povinen vadu oznámit bez zbytečného odkladu poté, co se o ní dozvěděl. Reklamaci lze uplatnit e-mailem na midon.design@gmail.com, nebo písemně na adresu provozovatele.
6.4 V reklamaci musí být uveden popis vady, požadovaný způsob řešení a doklad o koupi. Pro urychlení je vhodné přiložit i fotografii vadného zboží.
6.5 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Po jejím vyřízení bude zákazník informován e-mailem.
6.6 Kupující má v případě oprávněné reklamace nárok na: opravu zboží, výměnu zboží, přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy (v případě závažné vady).
6.7 Pokud je reklamace oprávněná, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených nákladů (např. poštovné). Tyto náklady je třeba doložit.

formular_reklamace_midon

7. Ochrana osobních údajů
7.1 Provozovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy (zejména GDPR).
7.2 Údaje jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a případné komunikace.
7.3 Osobní údaje nejsou předávány třetím stranám bez souhlasu zákazníka, s výjimkou přepravců a nezbytných partnerů pro zajištění služby.

8. Závěrečná ustanovení
8.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 14. 6. 2025.
8.2 Provozovatel si vyhrazuje právo měnit tyto Podmínky. Nová verze bude vždy zveřejněna na webu.
8.3 Vztahy se řídí českým právem. V případě sporu lze využít mimosoudní řešení (např. prostřednictvím ČOI).